Hi Kuba, no problem! I'll send you a DM for more information.Hey Paul, I would be interested in one of the racks if you are getting some made.
DM sentHi Steve, we're going to make a few more in the coming weeks. I can send one to you if you're interested. The finish is galvanized and matte black powder-coated. Just send me a DM if you're interested.
David, zou je er een klein tralietje met een bootje van 350kos mee in en uit het water durven trekken?Hi,
I have no plans on selling these but if you want info please feel free to ask. The factory is clossed at the moment because of the summer holidays. I will post the technical drawing ones I get it. In total this sollution has cost me € 883,- including vat. excluding the bike rack. So not cheap but much cheaper than the Porsche bike rack.
Could be a problem according to this thread https://www.taycanforum.com/forum/threads/towing.318/David, zou je er een klein tralietje met een bootje van 350kos mee in en uit het water durven trekken?
Zou ik persoonlijk niet doen. Als er dan iets mis gaat weet je zeker dat de verzekering dit niet zal dekken. De weerstand van het water kan die 350kg ook aanzienlijk verhogen. Geen idee of de beugels in het frame van de auto zelf daar voor gemaakt zijn. Mijn beugel kan het wel hebben daar twijfel ik niet aan. Risico is in mijn ogen te groot.David, zou je er een klein tralietje met een bootje van 350kos mee in en uit het water durven trekken?