jvdsanden
Well-Known Member
- First Name
- Jos
- Threads
- 6
- Reaction score
- 60
- Website
- www.BMK-inkoop.com
- Vehicles
- Tesla Model S75D, Taycan CT4S and Tesla M3 oreon
Ik heb moeite om dit diplomatiek te formuleren, maar "ga door de instellingen, begin met vergrendelen. Het is daar ergens" veroorzaakt bij mij allerlei geloofwaardigheidsalarmen. Ik heb het vermoeden dat die poster tot de verkeerde conclusie is gekomen door het observeren van de functie "opnieuw vergrendelen bij nadering wanneer deuren niet worden geopend".
Af en toe word ik afgeleid als ik mijn garage verlaat en weet ik niet helemaal zeker of ik heb gewacht om te zien of de garagedeur daadwerkelijk dichtging (soms wordt de veiligheidssensor verkeerd uitgelijnd en begint hij te sluiten, maar springt hij weer open voordat hij klaar is). . Ik draai me onderaan de heuvel om, rijd weer naar boven en bevestig visueel de staat van de garagedeur vanaf de oprit.
Als de garage een functie had zoals de Taycan, zou die poging om te controleren of de garagedeur open was of niet ervoor zorgen dat deze daadwerkelijk zou sluiten . Als er geen ondubbelzinnige manier was om van een afstand te observeren of de auto op slot is, denk ik niet dat het mogelijk zou zijn om onderscheid te maken tussen "was niet (en is niet) daadwerkelijk op slot, maar zal een minuut nadat je loopt weer weg na de eerste keer gecontroleerd te hebben" en "zichzelf automatisch vergrendeld". Als je er een tweede keer op terugkomt, zou hij op slot zijn geweest, maar nu de sleutel weer dichtbij genoeg is, ontgrendelt hij zichzelf.
Alleen al het proberen de status van het slot te achterhalen kan deze onder bepaalde omstandigheden veranderen, wat de belangrijkste reden is dat ik het met mijn SA eens ben dat het gemoedsrust geeft als de spiegels automatisch worden ingeklapt bij het vergrendelen.
[/CITAAT]
Je porsche app geeft duidelijk aan of je auto gelsoten is. Dus daar is je antwoord.?
Sponsored